.

sunnuntai 18. joulukuuta 2011

Love you guys ♥

Heippahei! 
En nyt tiiä mite tän alottas.. No kai sillä voin alottaa, et mä (siis Iita) oon nyt päättäny lopettaa voimistelun, tai ainaki kilpailemisen. Tai saa nähä jos joskus vielä jatkan mut ainaki nyt vähäks aikaa. Syynä tähän on suurena osana kaikki vammat jota mul on tullu paljon lisää lähiaikoina, ja vanhatkaa vammat ei tunnu parantuva millää muulla kun levolla ): Jatkan kyl joukkueen kaa oheistreeneissä muutaman kerran viikossa ja pikku voimistelijoide valmennuksen puolella. (:

Mä tuun niin kaipaamaa kaikkii leirejä ja kisoja ja kisamatkoja ja kaikkee voimisteluelämää. Ja sitä ku valmentajat huutaa salilla :D Ja sitäki ku ne ei huuda vaan nauraa meijä tyhmille jutuille. Musta tuntuu etten tuu kauheesti kaipaamaan niit aikasii herätyksii, ku treenit alkaa joskus jo yheksältä lauantai aamusin, tai ehkä tuun kaipaamaa jotai niissäkin.. Voimistelu on kuulunu mun elämään yhtenä tärkeimpänä asiana niii monet vuodet et on vähä vaikee jopa ajatella sitä et yhtäkkii ei ookkaan viittä kertaa viikossa treenejä, ja joskus viikonloppusin leirejä ja kisoja. 

Mut kaikist enite mä tuun kaipaamaa mun rakasta joukkuetta, jota mä en nää enää sitä viittä kertaa viikos, jonka kaa mä en tuu tekee niit kisamatkoi ja kokee niit upeit hetkii ku kisat onnistuu ♥ Mut tiiän et tää ystävyys ei tuu loppuu tähä, koska ootte mulle meinaa nii tärkeitä et ei teitä pysty noi vaa jättämää. Eli ette tuu siis pääsemää musta vielä eroo :D (kai te kaikki Heleet jo täs vaihees itkette, mä ainaki) Te ootte tehny täst voimistelust nimenomaa nii upeeta! Ei tää olis ikin ollu samanlaist ilma teitä. Voin melkee luvata et Heleillä on paras joukkuehenki ikinä ♥ Teijän takii oon jaksanu tulla treeneihi sillonki ku on tuntunu et kaikki kaatuu vaan päälle (ei puolapuut sentää ;)), ootte aina piristäny mua ku on väsyttäny ja ollu rankkaa. 

Mul tulee nii ikävä Paupee ku se aina selittää iha omiaa, Hemppaa joka on aina nii pirtee ja ilone ku voi, Neeaa joka on ihan pihalla elämän tärkeistä asioista :D:D:DD (sori, mut nauran:D), Janikaa joka on nii kaikkien kaveri tyhmie juttujensa kaa, Suvii jonka jutut on kaikkei hauskimmat mitä keltää oon ikin kuullu, Hennaa joka tasapainottaa Heleitä rauhallisuudellaa, Pauskii joka selittää juttui ja jatkaa niit aina liia pitkää et niist menee jo idea, ja tietysti myös Pinjaa joka o meijä joukkuee sellai viisas ja muotitietone aina tulee parhaat kauneudehoitovinkit ja kaikki sieltä :) Mul tulee kauhee ikävä meijä kaikkii tyhmii juttuja, päähänpistoi mist oikeesti harvoi seuraa mitää kovi hyvää :D

Ollaanha me nyt jo kolme kertaa itketty teijä höpsöje kaa mut silti mä itken vieläki ♥ :D Ja Neea, älä unoha Marleeeeeenia mä en ainakaa :D:D:D:D:DD No onneks nään teitä vielä kuitenki muutaman kerran viikossa ♥ 



En varmaan sitte jatkossa kirjottele enää tänne blogin puolellekkaan joten heippa nyt kaikille! Ja tsemppiä kaikille joukkueille keväälle ja jatkoon!

♥: Iita

3 kommenttia:

  1. Voi ei! Tsemii iita tosi paljon <3

    JA sen oon jo huomannu et teil on ihan mieletön joukkue toisinku meillä ette uskokkaan kuinka kadehdin ..!! Muistakaa tää moni tyttö olis ikionnellinen päässessään heleisiin :)

    VastaaPoista
  2. :--( sad! hei tsemii kevään kisoihi, ku ootte vielä uudessa kovemmassa sarjassa! jajaja en oo varma kelle näytin peukkuu ennen teidän suoritusta tampereella mutta se-joku-jonka-nimeä-en-tiiä nosti peukun pystyyn takasin;)
    eikä se suoritus ollu musta muuten huono paitsi et ne heitot meni vähä minnesattuu.. mut välinekausi on aina huonompi ku vapaa, koska väline ei oo siinä mukana sähläämässä:-DD
    - miettikääpä sitä kuka teille peukkua näytti treella;);)

    VastaaPoista
  3. Kauhee arvoitus!;D Mutta kiitti tsempeistä! Kaikki ootetaan innolla vapaata kun ei tosiaan tartte siitä välineestä stressata;) Ja ekalle anonyymille, sitä pitää vaan nostaa joukkuehenkeä, tehkää yhdessä joukkueen kanssa jotain kivaa!:)

    -Suvi

    VastaaPoista

Muistetaan pitää kommentointi positiivisena! :)